Bot de queixes

TMB


Dades i seguiment de la queixa realitzada, mitjançant correu electrònic, amb l’entrada de registre ID20231106180723, amb data 6 de novembre de 2023.

Queixa

Comerç / Empresa: TMB
Pàgina web: https://www.tmb.cat/ca/home
Twitter: https://twitter.com/TMB_Barcelona
Face: https://www.facebook.com/TransportsMetropolitansdeBarcelona
Instagram: https://www.instagram.com/tmb_bcn/?hl=es
Domicili social: carrer 60, número 21-23, sector A, polígon industrial de la Zona Franca, 08040 Barcelona

Situació o motiu de la queixa: Que els extintors de les estacions de TMB no figuren retolats en català i incompleixen els articles 36.4, 30 i 31 de la llei 1/1998 de política lingüística.
Demanaria el compliment de la llei i per aquest motiu desitjaria rebre resposta.

Seguiment

Queixa realitzada el 6 de novembre i tramesa copia amb imatges el mateix dia, per part del denunciant.

Recordar que existeixen empreses catalanes que retolen en català els seus extintors. Al apartat queixa hi ha imatge dels vostres extintors, aquí una imatge d’una empresa que retola els seus extintors en català.

Resolució

Pendent de resolució

Acció pel Català, també convida a tothom que estigui interessat a donar un cop de mà, que sol·liciti entrar als grups de treball que disposem, podeu demanar informació pel formulari de contacte.

Si a més Vols formar part de l’associació ACCIÓ PEL CATALÀ? Registra’t i fes-te associat, o bé fes una donació, podeu accedir als diferents apartats, pels botons corresponents.

Podeu accedir al BOT de Queixes de Telegram, o bé, mitjançant l’entorn web (pròximament), per tal de poder interactuar amb Acció pel Català i formalitzar la vostra. L’equip s’encarrega del seu tractament, i d’aconsellar com fer-ho.

#SempreEnCatalà
#ViuEnCatalà

Si voleu fer un donatiu ràpid, ho podeu fer per BIZUM, opció Donar a ONG amb el codi 09020