Bot de queixes

Lidl


Dades i seguiment de la queixa realitzada, mitjançant el BOT de Telegram, amb l’entrada de registre ID20231024232607, amb data 24 d’octubre de 2023.

Queixa

Comerç / Empresa: Lidl Espanya
Pàgina web: https://atencion-al-cliente.lidl.es/SelfServiceES/s/ i https://www.lidl.es/
Enllaç X: @lidlespana @lidlespanaAC

Situació o motiu de la queixa: No tenen res en català: ni manuals, ni servei d’atenció al client, ni servei tècnic dels proveïdors (Hoyer, Globaltronics, Kompernass, OWIM, Beurer, KSR, Grizzly, etc.). Cerques qualsevol producte en aquest web i veuràs el contacte del servei tècnic específic. Podeu fer la prova i veureu que cap d’aquests ni el Lidl ES us atendrà en català.

Seguiment

Confirmat que no tenen res en català. Lidl españa , ni tant sols pots ser estranger es tot en espanyol. Hauríem de provar enviar quelcom en català a “atención al cliente” a veure com responen

Veiem poc interès per part de Lidl no contesten res . En aquest cas, creiem que seria més efectiva denúncia xarxes.

A 7 de novembre de 2023, iniciem campanya, denúncia davant la manca d’interès de l’empresa en solucionar el tema.

Resolució

Pendent de resolució

Acció pel Català, també convida a tothom que estigui interessat a donar un cop de mà, que sol·liciti entrar als grups de treball que disposem, podeu demanar informació pel formulari de contacte.

Si a més Vols formar part de l’associació ACCIÓ PEL CATALÀ? Registra’t i fes-te associat, o bé fes una donació, podeu accedir als diferents apartats, pels botons corresponents.

Podeu accedir al BOT de Queixes, per tal de poder interactuar amb Acció pel Català i formalitzar la vostra. L’equip s’encarrega del seu tractament.

#SempreEnCatalà
#ViuEnCatalà

Si voleu fer un donatiu ràpid, ho podeu fer per BIZUM, opció Donar a ONG amb el codi 09020