Bot de queixes

Interior – Gencat

Seguiment
Consum


Dades i seguiment de la queixa realitzada, mitjançant el BOT de Telegram, amb l’entrada de registre ID20231114102252, amb data 14 de novembre de 2023.

Queixa

Comerç / Empresa: Departament Interior Generalitat
Pàgina web: https://interior.gencat.cat/ca/inici/index.html
Twitter: https://twitter.com/interiorcat
Facebook: https://www.facebook.com/interiorcat
Instagram: https://www.instagram.com/interiorcat/
Ubicació: Carrer de la Diputació, 355, 08009 Barcelona

Situació o motiu de la queixa: L’ etiquetatge dels productes suministrats al bombers són en castellà

Seguiment

S’han presentat dues queixes directes, que n’hagin arribat a nosaltres, a interior mitjançant el formulari per tal efecte, podeu tovar el formulari en aquesta adreça, per a qui li pugui interessar, triar vull formular una queixa.
Anar al formulari de queixes

També s’ha presentat una tercera queixa a consum, per part d’una altra col·laboradora de l’associació.

Resolució

Pendent de resolució

Acció pel Català, també convida a tothom que estigui interessat a donar un cop de mà, que sol·liciti entrar als grups de treball que disposem, podeu demanar informació pel formulari de contacte.

Si a més Vols formar part de l’associació ACCIÓ PEL CATALÀ? Registra’t i fes-te associat, o bé fes una donació, podeu accedir als diferents apartats, pels botons corresponents.

Podeu accedir al BOT de Queixes de Telegram, o bé, mitjançant l’entorn web (pròximament), per tal de poder interactuar amb Acció pel Català i formalitzar la vostra. L’equip s’encarrega del seu tractament, i d’aconsellar com fer-ho.

#SempreEnCatalà
#ViuEnCatalà

Si voleu fer un donatiu ràpid, ho podeu fer per BIZUM, opció Donar a ONG amb el codi 09020